23 Mart 2009 Pazartesi

SAYIN HOCAMIZ YRD.DOÇ.DR. HAFİZE MEDER ÇAKIR İLE RÖPORTAJ

Merhaba arkadaşlar.Değerli hocamız Hafize Meder Çakır ile birkaç sorudan oluşan kısa bir röportaj yaptık.Akademik kariyer yapmak isteyen arkadaşlarımıza faydalı olabileceğimizi umuyoruz...



GRUP:Lisans eğitiminizi nerde aldınız?Alanınızı öğrenebilir miyiz?

YRD.DOÇ. DR. HAFİZE MEDER ÇAKIR: Gazi Üniversitesi' nde işletme üzerine eğitim gördüm.



GRUP:Yüksek lisans ve doktora eğitiminizi hangi üniversitede gördünüz?

YRD.DOÇ.DR.HAFİZE MEDER ÇAKIR:Yüksek lisansımı Hacettepe Üniversitesi'nde,doktora eğitimimi ise Adnan Menderes Üniversitesi'nde gördüm.



GRUP:Eğer akademik kariyer yapmasaydınız hangi mesleği tercih ederdiniz?

YRD.DOÇ.DR.HAFİZE MEDER ÇAKIR:Bunu düşünmedim ama bankacı olurdum herhalde...



GRUP:Pamukkkale Üniversitesi'ni tercih etmiş olmanızın nedenini öğrenebilir miyiz acaba?

YRD.DOÇ.DR.HAFİZE MEDER ÇAKIR:Ben Denizliliyim.Memleketim olmasından dolayı Pamukkale Üniversitesi'nde çalışıyorum.



GRUP:Size göre mesleğinizin en zor yanı nedir?

YRD.DOÇ.DR.HAFİZE MEDER ÇAKIR:Zaman zaman akşam 5'te eve giden arkadaşlarıma imreniyorum.Çünkü saat 22.00 gibi geç saatlerde okuldan çıkmak zorundayız ve evde de sorumluluk devam ediyor.Bu nedenle çok yoruluyorum.



GRUP:Biz simdi kariyer zamani adlı grubumuzda bir tartışma başlatmıştık.İzninizle size de bununla ilgili bi soru sormak istiyoruz.Kariyerinizde para öncelik sırasına konulacak olursa nerede yer alıyor?

YRD.DOÇ.DR.HAFİZE MEDER ÇAKIR:Para o kadar önemli değil.Asıl önemli olan icra ettiğiniz mesleği sevmektir bence.İş güvencesi de bunun yanında yer alabilir.





Sayın hocamız Hafize Meder Çakır'a bize vaktini ayırmasından ve sorularımızı yanıtlamasından dolayı teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder